Reklama

Recenzja Softonic

Zachowania: narzędzie nr 1 do obsługi klienta na świecie

Ułatwia firmom każdej wielkości obsługę setek e-maili dziennie, w tym mieszankę pilnych i niepilnych problemów.

Utrzymywanie umożliwia zarządzanie wszystkimi e-mailami obsługi klienta w jednym miejscu i oferuje rozwiązanie pomocy technicznej dla całego zespołu. Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać wszystkie potrzebne e-maile wsparcia, w tym te, które przychodzą za pośrednictwem Twojej witryny, mediów społecznościowych i innych kanałów.

Możesz przypisać wiadomość e-mail do konkretnej osoby lub zespołu i śledź wskaźnik odpowiedzi. Jednym kliknięciem możesz zobaczyć, ile osób odpowiedziało i ile czasu im to zajęło.

Możesz wyszukiwać według daty, tytułu lub słów kluczowych, aby znaleźć wszystkie potrzebne e-maile w jednym miejscu. Możesz także wyszukać konkretny e-mail, wpisując jego temat.

Utrzymywanie pomaga mierzyć skuteczność zespołu wsparcia, śledząc liczbę wysyłanych e-maili i liczbę osób, na które odpowiadasz.

Program jest dostępny w innych językach



Opinie użytkowników o Keeping | The Original Help Desk for Gmail™

Czy próbowałeś Keeping | The Original Help Desk for Gmail™? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!


Reklama

Przeglądaj aplikacje

Przepisy dotyczące korzystania z tego oprogramowania różnią się w zależności od kraju. Nie zachęcamy do korzystania z tego programu ani nie akceptujemy go, jeśli narusza on prawo.