Zachowania: narzędzie nr 1 do obsługi klienta na świecie
Ułatwia firmom każdej wielkości obsługę setek e-maili dziennie, w tym mieszankę pilnych i niepilnych problemów.
Utrzymywanie umożliwia zarządzanie wszystkimi e-mailami obsługi klienta w jednym miejscu i oferuje rozwiązanie pomocy technicznej dla całego zespołu. Za pomocą kilku kliknięć możesz uzyskać wszystkie potrzebne e-maile wsparcia, w tym te, które przychodzą za pośrednictwem Twojej witryny, mediów społecznościowych i innych kanałów.
Możesz przypisać wiadomość e-mail do konkretnej osoby lub zespołu i śledź wskaźnik odpowiedzi. Jednym kliknięciem możesz zobaczyć, ile osób odpowiedziało i ile czasu im to zajęło.
Możesz wyszukiwać według daty, tytułu lub słów kluczowych, aby znaleźć wszystkie potrzebne e-maile w jednym miejscu. Możesz także wyszukać konkretny e-mail, wpisując jego temat.
Utrzymywanie pomaga mierzyć skuteczność zespołu wsparcia, śledząc liczbę wysyłanych e-maili i liczbę osób, na które odpowiadasz.
Opinie użytkowników o Keeping | The Original Help Desk for Gmail™
Czy próbowałeś Keeping | The Original Help Desk for Gmail™? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!